Alla inlägg den 11 april 2008

Av Mao - 11 april 2008 17:19

Ja, en fredagsgästblogg - fast i en annan mening än den vi först tänkte. Vi har nämligen 5 gäster här just nu. Som ska bo här hela helgen. Sweet! (..och det här är en fredagsblogg since dagen idag som idag är just en fredag och.. äh ni fattar ju själva. Alla våra läsare är ju stört smarta.)


En ny definition på skägg: ansikts-slarv. (Micke)


Sedan jag gick från jobbet har jag, förutom att hälsa på alla gäster här, hunnit med att sitta på Franz och snacka om trafficking. Är det något som får mig att bara vilja hoppa av tåget (jorden, mänskligheten, hela skiten) så är det DET. Om så många tjejer är sexslavar (tyvärr har jag ingen siffra, men det rör sig om miljontals) hur många män är det då inte som utnyttjar dem? MAN BLIR JÄVLIGT MÖRKRÄDD.


Hur ska man leva med alla motsägelser? Att verkligheten är så ofattbart svart men också så fantastiskt läcker?


Just nu, ikväll, tror jag att jag får försöka hänga fritt mellan dessa ytterligheter...


/Anna


Presentation

Omröstning

Var är Olle och Micke?
 De har bättre saker för sig.
 De har sämre saker för sig.
 Oklart. Hallå!?
 Spelar jazz.
 Spelar Donkey Kong.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards