Direktlänk till inlägg 21 april 2009

Spelningar!

Av Mao - 21 april 2009 21:36


HALLÅ!

Jag gör comeback på bloggen efter så lång tid att om man bara känt  mig via detta forum skulle man väl för länge sen trott att jag trillat av pinn... Men icke; jag är live and kicking, och har bara haft bättre/sämre saker för mig, alternativt spelat jazz eller Donkey Kong. You do the math. 

Jag läste senaste inlägget och tyckte det var så blygsamt (och så gammalt) att jag genast slår mig och oss på bröstet och fyller på med musikaliska events som kokar runt Fabriken och associates (eller om det ska vara i omvänd ordning...)

Vi har ju nämligen inte bara en Soundsystem-debut på gång. Nej, vi har ju dessutom ett fett gig IMORGON onsdagen den 22 april på Onsdagsclub på Länsteatern!! Eller, rättare sagt: Anna gigar sina låtar där med det eminenta kompet Olle (aka Fassan), MIcke (aka fassan) och Jonatan Tjäder (aka Fasan, gud vilken dålig ordvits...) också kända som de fantastiska komphundarna i Coy, det gamla bandet! Se länk till detta event: http://www.lansteatern.se/

"Kom, kom, it´s showtime", som Wahlbeck skulle ha sagt. 


Dessutom är samma personer; MAO och Jonatan (plus flera, inte minst pianisten Daniel Israelsson, denna gigant som gör rätta för epitetet Mellansveriges svar på Butch Taylor!) inblandade i up-and-coming artist Kalle Thyselius´ väg mot stjärnorna! Det har spenderats svettiga timmar i studion, sköna låtar har arrats, feta tracks har recordats, smarta pålägg har lagts på, smäktande episk pop har förevigats; så håll ögonen och öronen öppna, mer news kommer via en mediakanal nära dig!

Så det händer grejer, var så säker...


/M, rummet med uteplatsen    

 
 
Ingen bild

Cato d.ä.

5 maj 2009 15:10

Ceterum censeo Bloggen esse delendam

 
Ingen bild

Staffan

7 maj 2009 18:37

GRATTIS ANNA!!! Vi vill ha ett födelsedagsinlägg!!!!

 
Ingen bild

Anna

11 maj 2009 09:55

Det blev inget födelsedagsinlägg, jag hade fullt upp med att fylla år. =) Men nu är det gjort, nu måste jag bara ta itu med några existensiella spörsmål innan jag kan uttala mig om det här med att fylla 30.

Är man för lat för att skriva ett nytt inlägg så skriver man en kommentar (tydligen). Men det är ju inte slut på gigs; Micke spelar sin improvisationsmusik nu på torsdag på konsthallen. Gryyyymt... missa inte!

 
Ingen bild

ee

31 maj 2009 23:41

.

 
essay writers

essay writers

9 januari 2012 09:00

I won`t miss any of your presentations

http://customessays.ws/essay-writer.php

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mao - 7 juni 2010 11:14

Tjena. Härmed är fabriksbloggen vid liv igen. Oklart för hur länge. Jag hade en tanke om att skriva i den igen under min resa i Uganda. Även Micke/Anna kanske tar upp någon tråd igen..   Vi ses!   /Olle, sista timmarna i Örebro. ...

Av Mao - 19 juni 2009 11:41

Olle, du ska snart åka neråt Europa för att se ditt stora hjälte-favorit-band: Dave Matthews Band. Hur känns det nu när det är knappt 2 veckor kvar? *Gäsp* Tror inte jag försöker tänka så mycket på det nu.    Varför försöker du att inte tänka på det?...

Av Mao - 10 juni 2009 20:48

Vilka hjältar alltså, helt galet. Jag är stolt och rörd på samma gång. ...

Av Mao - 10 juni 2009 14:27

NU ÄR DAGEN KOMMEN!   Olle och Micke har med anledning av min 30-årsdag samt mitt gedigna intresse för ridsport gett mig i present att pröva lyckan på hästryggen.   Minst en rapport, kanske även bilder, kommer att läggas ut här på bloggen med anledn...

Av Mao - 16 mars 2009 23:26

Vårt första gig är i eventuellt sikte! Fabriken Soundsystem ges nu konstgjord andning av tre ivriga debutanter.   /Anna  ...

Presentation

Omröstning

Var är Olle och Micke?
 De har bättre saker för sig.
 De har sämre saker för sig.
 Oklart. Hallå!?
 Spelar jazz.
 Spelar Donkey Kong.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards