Alla inlägg under mars 2009

Av Mao - 16 mars 2009 23:26

Vårt första gig är i eventuellt sikte! Fabriken Soundsystem ges nu konstgjord andning av tre ivriga debutanter.


/Anna 

Av Mao - 15 mars 2009 20:16

Melodifestivalen 2009 är avgjord. Någon som vågar sig på en bra analys? Välkommen. Jag förstår nämligen ingenting. Trodde Agnes var uppenbart bäst.  - Och där trillade jag i objektivist-hålet. Med hull och hår, glädje och glamour.


Teaterjobbet jag haft den senaste (korta) tiden firades av med en dag på Bodaborg. Läge för Fabriken att dra dit på team-building-dag, lätt lätt lätt. Andra som vill följa med och tävla mot oss kanske? Ju större motstånd desto tajtare sammansvetsning. 


Tillvaron är speciell här nu, på Fabriken alltså. Vi är alla hemma mycket, av både liknande och smått olika skäl. Det crossfit-tränas, och när det inte crossfit-tränas så snackas det crossfit-träning, och när det inte snackas crossfit-träning så.. Robban borde skriva ett inlägg om det där här, jag säger det igen. Spread the word!  


Jaha, min vana trogen skriver jag väl nåt om hästar och ridsport. Lobbyism ligger väl i tiden. Nu jobbar jag på att knaggla in nästa växel när det gäller ryttarambitionerna. Har hittat en fräsch häst jag kan få träna ett par dagar i veckan. Det var ju det där med pengar bara. Hatar att det är en så dyr sport.


Sedan snackas det temafest. Och stundande 30-årsfest... hujedamej. 



/Anna 

Av Mao - 2 mars 2009 13:19

Kort inlägg på bloggen från vår utsände bloggare, Olle. Jag sitter på en folkhögskola på Österlen, Tomelilla, och skriver på en dator som måste vara om inte lika gammal som mig så nästan. Jag hälsar på E här borta, på hennes förberedande studier inför att åka till Bangladesh. Vi har det fint.


Har börjat läsa Lena Andressons bok Duck City. Jag vet itne än, fast nästan läst halva, om den är bra. Men jag vill läsa mer. Jag tror den är bra skriven. Roligt att hon använder Disneys karraktärer för att berätta om fettma, nationalism och annat...


Nu ska jag ner i det lilloa lilla gymmet och cykla lite, eller hiva skrot. E är på föreläsning. Hoppas ni mår fint.

/Olle, på Österlen

Presentation

Omröstning

Var är Olle och Micke?
 De har bättre saker för sig.
 De har sämre saker för sig.
 Oklart. Hallå!?
 Spelar jazz.
 Spelar Donkey Kong.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards