Direktlänk till inlägg 16 mars 2009

Gig?

Av Mao - 16 mars 2009 23:26

Vårt första gig är i eventuellt sikte! Fabriken Soundsystem ges nu konstgjord andning av tre ivriga debutanter.


/Anna 

 
 
Ingen bild

elvis

17 mars 2009 00:04

elvis är upprörande exalterad!

 
Ingen bild

Staffan

18 mars 2009 22:23

jajajajaj... Staffan är exalterande upprörd!

kanske inte så mycket för att ni ska spela (vilket ju är KUL!!!!) utan mest för att det Crossfitas, springs (känn dig utpekad mitch), äts pulver, diskuteras bukfetma, klämms på bukfett (mitch förstås undantagen) med efterföljande kommentar eller upprörd min... Det äts ju till och med säkert proper mat varje dag...

på tal om mat har jag en ny diet på g... öl och banan... nån har ju sagt att man ska kunna leva på öl och banan... bör inte detta testas? kanske nästa vecka blir testvecka?!

 
Ingen bild

Anna

19 mars 2009 00:36

Ja, extremismen hänger i luften här... men kom inte dragandes med bananer och öl för tusan... nån median/medelvärde/gyllene snitt kanske??? Nej..?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mao - 7 juni 2010 11:14

Tjena. Härmed är fabriksbloggen vid liv igen. Oklart för hur länge. Jag hade en tanke om att skriva i den igen under min resa i Uganda. Även Micke/Anna kanske tar upp någon tråd igen..   Vi ses!   /Olle, sista timmarna i Örebro. ...

Av Mao - 19 juni 2009 11:41

Olle, du ska snart åka neråt Europa för att se ditt stora hjälte-favorit-band: Dave Matthews Band. Hur känns det nu när det är knappt 2 veckor kvar? *Gäsp* Tror inte jag försöker tänka så mycket på det nu.    Varför försöker du att inte tänka på det?...

Av Mao - 10 juni 2009 20:48

Vilka hjältar alltså, helt galet. Jag är stolt och rörd på samma gång. ...

Av Mao - 10 juni 2009 14:27

NU ÄR DAGEN KOMMEN!   Olle och Micke har med anledning av min 30-årsdag samt mitt gedigna intresse för ridsport gett mig i present att pröva lyckan på hästryggen.   Minst en rapport, kanske även bilder, kommer att läggas ut här på bloggen med anledn...

Av Mao - 21 april 2009 21:36

  HALLÅ! Jag gör comeback på bloggen efter så lång tid att om man bara känt  mig via detta forum skulle man väl för länge sen trott att jag trillat av pinn... Men icke; jag är live and kicking, och har bara haft bättre/sämre saker för mig, alternati...

Presentation

Omröstning

Var är Olle och Micke?
 De har bättre saker för sig.
 De har sämre saker för sig.
 Oklart. Hallå!?
 Spelar jazz.
 Spelar Donkey Kong.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards