Alla inlägg under juni 2009

Av Mao - 19 juni 2009 11:41

Olle, du ska snart åka neråt Europa för att se ditt stora hjälte-favorit-band: Dave Matthews Band. Hur känns det nu när det är knappt 2 veckor kvar?

*Gäsp* Tror inte jag försöker tänka så mycket på det nu. 


Varför försöker du att inte tänka på det? 

2 saker. Man kan inte ladda hur mycket som helst. Måste spara på krutet.  Det andra är: den nya skivan är trots allt inte så bra. De borde spelat in några bra låtar som Dave skrivit istället för att jamma ihop något bara. 


Finns det någon officiell pepp-plan? 

Alla kommer bränna ner en bland-CD. Eller vafan, en låter naivt tycker jag. 

Vi måste göra en skylt som parafraserar en skylt från Central Park-konserten: "Drove (x antal mil) to see DMB". 


Kommer ni att sova i tält? 

Nej, det tror jag inte.


Kommer du att försöka få kontakt med Dave eller/och Carter? 

Nej. Jag tror det är dumt. Jag tror inte jag har någon idé om att de där personerna är så speciella. Men det där blir ju lätt förvirrat. 


Tack,Olle. Nu drar vi och kör ett CrossFit-pass. 



/Anna

Av Mao - 10 juni 2009 20:48

Vilka hjältar alltså, helt galet. Jag är stolt och rörd på samma gång.

Av Mao - 10 juni 2009 14:27

NU ÄR DAGEN KOMMEN!


Olle och Micke har med anledning av min 30-årsdag samt mitt gedigna intresse för ridsport gett mig i present att pröva lyckan på hästryggen.


Minst en rapport, kanske även bilder, kommer att läggas ut här på bloggen med anledning av denna stora händelse - som alltså äger rum ikväll. 


En annan sak som ni inte får missa är att det är


FEST PÅ FABRIKEN PÅ LÖRDAG! 


Tema: Sommar, 30 x 2 och en stundande utflytt. 

"Sista chansen" att festa loss med nuvarande fabriksledning in charge.


/Anna 

Presentation

Omröstning

Var är Olle och Micke?
 De har bättre saker för sig.
 De har sämre saker för sig.
 Oklart. Hallå!?
 Spelar jazz.
 Spelar Donkey Kong.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards