Alla inlägg den 24 september 2008

Av Mao - 24 september 2008 23:29

Ja, vi tittar på film. Eller, som det visade sig, en miniserie i två delar. "The Andromeda Strain": Skit. Men jag ska se klart andra halvan i morgon, för det ska tydligen bli värre i slutet.


Så. Nu undersökning. Hade en kort ordväxling förut med en bekant där jag implicit framhöll (inderförstådde) det geniala i zombiefilmgenren. Jag möttes av explicit oförstående och i stället framhölls kostymdramats kvalitéer. Hur det nu är eller inte är med den saken gör jag nu en ny undersökning, helt utan kostym-inslag: Den bästa zombie-filmen.


/Olle, på sitt rum

Av Mao - 24 september 2008 22:09

Såhär ser det ut en vanlig sketen onsdag i Fabriken. Slappt. Lågintensivt. Småförkylt. Ostädat. Dåligt manus. (filmen alltså, de ligger o glor på film..).


Själv har jag ätit kikärtor en och en med fingrarna, lyssnat på en kompis som läst dikter i telefonen och ska nu ta en dusch. Hepp! 

Presentation

Omröstning

Var är Olle och Micke?
 De har bättre saker för sig.
 De har sämre saker för sig.
 Oklart. Hallå!?
 Spelar jazz.
 Spelar Donkey Kong.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards