Alla inlägg den 15 september 2008

Av Mao - 15 september 2008 21:01

Ja herregud. Jag tror barnen på gården slog rekord i hutlöshet idag. Jag satt och sydde på symaskin i köket, ensam hemma, mörkt ute, ljust inne.. så rasslar det till i busken utanför köksfönstret och en unges fejja sticker fram mot rutan. Han stirrar in på mig och börjar banka på rutan och ropa nåt. Glad i hågen.


Jag bara glodde tillbaka. Egentligen ville man ju säga ett och annat men jag har lite gett upp hoppet om att dessa barn är kommunicerbara. Det finns ju de i fabriken som har försökt, så att säga..


Vad händer här annars då? - förstår jag att ni undrar. Jorå. Det rullar på, som man säger. Ett fett dansgolv på tanzwerk i lördags med ett dj-crew  som jag inte vågar försöka stava till. Jag gjorde ett tappert, det var VERKLIGEN tappert, försök att laga sushi till min bror och hans fru som aldrig testat sushi förut. Det blev SKIT. Så nu har jag skrämt bort dom från sushins vackra värld... kanske även mig själv. Fy sjutton. Fick slänga så sjukt mycket sushi, ni skulle ha sett. Så mycket äcklig sushi på samma plats har nog ingen sett tidigare. 


Presentation

Omröstning

Var är Olle och Micke?
 De har bättre saker för sig.
 De har sämre saker för sig.
 Oklart. Hallå!?
 Spelar jazz.
 Spelar Donkey Kong.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards