Direktlänk till inlägg 4 september 2008

Dagens tips

Av Mao - 4 september 2008 19:13

...är att kolla in den här sidan.


www.yearbookyourself.com




 
 
Ingen bild

Björk

5 september 2008 09:17

Haha, hur kul som helst. Jag laddade upp en bild på Eira...

 
Ingen bild

Anna

6 september 2008 00:39

=)=) DEt vill man ju se... skicka bilder!

 
Ingen bild

AT

6 september 2008 02:20

det är här en hittar sina msn bilder! mycket bra sida, tack för tipset!

 
AT

AT

6 september 2008 02:22

särskrivningen förklaras av den sena timmen då förra inlägget skrevs

http://www.ungkhemirianerna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Staffan

6 september 2008 11:07

_Det är lugnt AT, jag (/vi) förstod vad du menade... jag tycker det finns någon hets i samhället efter särskrivningar... man gillar det på något sätt, men likväl säger man att det är det värsta man vet... en gång för länge sedan startade jag en facebook-grupp som stod upp för särskrivare och särskrivningar... dubbelmoralen i samhället måste upphöra!

Vad gäller sidan så brände jag av några fina på mig själv igår... finns det något bra sätt man kan dela med sig av biler??? Man aknske kan skcika sina bästa bilder till anna så kan hon sammaställa de allra bästa =)

 
Ingen bild

AT

6 september 2008 15:43

jag är inte en språkkonserverare men det anstår oss inte att göra oss mindre än vad vi är. hur är hetsen efter särskrivningar en dubbelmoral, eller dubbel moral? Vad låg det för teori bakom facebookgruppen?

Jag tyckter att det är en utmärkt idé att samanställa bilderna och så kan vi gissa vem som är vem och när! Sen träffas vi över några öl och diskuterar (uppdiktade) minnen till bilderna.

 
Ingen bild

Anna

6 september 2008 16:08

Snälla AT, skicka bilder! =) (inte på khemiri)

 
Ingen bild

AT

6 september 2008 19:44

ska ske, till vilken adress ska jag skicka?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mao - 7 juni 2010 11:14

Tjena. Härmed är fabriksbloggen vid liv igen. Oklart för hur länge. Jag hade en tanke om att skriva i den igen under min resa i Uganda. Även Micke/Anna kanske tar upp någon tråd igen..   Vi ses!   /Olle, sista timmarna i Örebro. ...

Av Mao - 19 juni 2009 11:41

Olle, du ska snart åka neråt Europa för att se ditt stora hjälte-favorit-band: Dave Matthews Band. Hur känns det nu när det är knappt 2 veckor kvar? *Gäsp* Tror inte jag försöker tänka så mycket på det nu.    Varför försöker du att inte tänka på det?...

Av Mao - 10 juni 2009 20:48

Vilka hjältar alltså, helt galet. Jag är stolt och rörd på samma gång. ...

Av Mao - 10 juni 2009 14:27

NU ÄR DAGEN KOMMEN!   Olle och Micke har med anledning av min 30-årsdag samt mitt gedigna intresse för ridsport gett mig i present att pröva lyckan på hästryggen.   Minst en rapport, kanske även bilder, kommer att läggas ut här på bloggen med anledn...

Av Mao - 21 april 2009 21:36

  HALLÅ! Jag gör comeback på bloggen efter så lång tid att om man bara känt  mig via detta forum skulle man väl för länge sen trott att jag trillat av pinn... Men icke; jag är live and kicking, och har bara haft bättre/sämre saker för mig, alternati...

Presentation

Omröstning

Var är Olle och Micke?
 De har bättre saker för sig.
 De har sämre saker för sig.
 Oklart. Hallå!?
 Spelar jazz.
 Spelar Donkey Kong.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards