Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Mao - 18 oktober 2008 21:53

Idag har Robban ("nutritions-kingen") lärt mig, Olle och Rille hur man tränar med fria vikter på gymet. Stort. Vi vallades runt bland alla fria variabler (vikter) och lärde oss hålla kroppen i styr under deras inverkan. Jag höll på att spräcka lårmuskulaturen i övning ett. Olle gick och smuttade på en Loranga på gymet, jag frågade om inte det kunde anses vara lika icke-korrekt som att svära i kyrkan. Robban rycker ut och informerar om att det JA är inkorrekt att stoltsera med en Loranga på gymet och att NEJ jag menar JA den ska drickas efter passet lite i smyg, typ ur en papperspåse eller via sugrör ur innerfickan på jackan. Sockret har smygit sig tillbaka in i våra liv som en dörr-insparkare på cellerna så att fett och protein kan snoka runt där fritt. Jag är ointresserad (av Loranga, minst), men det är ju roligt att folk håller på. Som man säger.


Denna lördagskväll verkar det som att jag och Micke tillbringar med musikskapande i varsitt rum av samma lägenhet. Fräscht!


/Anna 

Presentation

Omröstning

Var är Olle och Micke?
 De har bättre saker för sig.
 De har sämre saker för sig.
 Oklart. Hallå!?
 Spelar jazz.
 Spelar Donkey Kong.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards