Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Mao - 15 oktober 2008 15:33

Alltså JAG ska inte göra en ny utan kommentera den som någon annan gjort ny.. Alltså det saknas flera alternativ, eller ett alternativ som skulle kunna kallas "övrigt": Man kan ju t.ex tänka sig, vilket faktiskt är fallet, att man ska "Hålla käften och vara bedrövad så länge det varar". Detta händer nu. Ingen i fabriken är glad att vi har HÖGAR med papper överallt, på toaletterna, i köket (man kan knappt laga fullkornscouscous) etc.


Man kan så klart tänka sig en rad andra mer realistiska men mindre komiska alternativ, jag har gjort någon slags poäng klar, tror jag. Vem orkar läsa annat än fullkornscouscousrecepten i DN these days anyway? Inte jag.


För övrigt var Maud Olofsson i tipp topp skick för politiker i lördagens ekot-intervju, tips för er som inte kräks vid direktkontakt med politiker-retorik. Alltså tips för er som vill lära er det, att kräkas.


puss!

/olle, på sitt rum

Presentation

Omröstning

Var är Olle och Micke?
 De har bättre saker för sig.
 De har sämre saker för sig.
 Oklart. Hallå!?
 Spelar jazz.
 Spelar Donkey Kong.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards