Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Mao - 13 juni 2008 14:06

..på tystnaden i bloggen.


Vad ska man säga. Det har varit lite upptaget runt omkring här på fabriken den senaste tiden (jag menar, förra inlägget var ju förra onsdagen, wtf?!). Jag har börjat jobba (som tidigare hånats/antytts), Anna har varit på psykiatriutbildning i Styckholm, hängt i Linköping, Micke har spelat cello. Dessutom har två av tre personer i kollektivet lyssnat oroväckande mycket på Coldplays nya skiva som nu finns att ladda ner (inte för att vi skulle men...) och en person i kollektivet har lyssnat/tittat oroväckande mycket på en live-DVD med Matthews (Dave Matthews Band) från Piedmont Park. Satan, bra krejer alltså. Inom kort kan det komma att bli en sk. Matthews-session i fabriken.


Sedan har jag ju själv för inte så länge sedan spelat in trummor till Stefan Gustafssons projekt, Pokeface. Det blev lyckat tror jag, det svänger bitvis, är otajt ovanligt sällan, meckigt ovanligt ofta och fort (=det går snabbt) ovanligt ofta. Självklart ska jag i nördig anda härunder publicera bild på mitt matchkit. Håll till godo:)

Dessutom bifogas ett klipp från Matthews, Piedmont Park.


Nu får vi alla ta ansvar för den här bloggen.


/Olle, i köket.






Presentation

Omröstning

Var är Olle och Micke?
 De har bättre saker för sig.
 De har sämre saker för sig.
 Oklart. Hallå!?
 Spelar jazz.
 Spelar Donkey Kong.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards