Alla inlägg den 10 december 2008

Av Mao - 10 december 2008 00:10

jojo.. jag ska fatta mig kort.


nedan kan beskådas några bilder som jag nu kommer att skriva diverse information om, för att man lättare ska kunna tillgodogöra sig dess innehåll. så att säga. särdeles och stundom. 


mickes cykelkedja kaikar ur. hoppar ur led. cykeln står av denna anledning och vilar i sitt ställ i många många veckor. tills en kväll när det spritter till i fabriksledningen och cykeln dras in i huset för att styras upp. nu är det banne mig allvar! ärmarna kavlas upp till den grad att tröjorna helt enkelt åker av kropparna och där står de sedan, halvt nakna i trapphuset med en bångstyrig cykelkedja. skönhet i sin modestaste form. 


en intressant sak är vår sophink i köket. alltså ni vet "THE SOPHINK" där ALLT skit som inte ens går att sortera - diska torka och sortera - slängs. vi tre i fabriksledningen har under 1,5 års tid tillåt oss att ha en gammal kartong som sophink. det är faktiskt svårt att tänka sig nåt sunkigare. särskilt när den tjänat på sin post i just 1,5 år. för egen del är jag inte ett dugg förvånad. jag själv skulle kunna ha det så i 1,5 år. men att trenne personer med ett visst mått av högskolepoäng tillsammans kan tillåta detta att fortgå... ytterst märkligt. gruppens psykologi äro outgrundlig. 


/anna

Presentation

Omröstning

Var är Olle och Micke?
 De har bättre saker för sig.
 De har sämre saker för sig.
 Oklart. Hallå!?
 Spelar jazz.
 Spelar Donkey Kong.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards