Direktlänk till inlägg 6 november 2008

Kvällen som följde på dagen

Av Mao - 6 november 2008 23:12

Klockan är 23:10.


Jag sitter och lyssnar på den här musiken. 


Micke dyker upp. Enligt egen utsago desillusionerad. Han har sovit sedan kl 20:00. Vaknar och undrar vad det är som låter. Det undrar faktiskt jag också lite. 


Tidigare ikväll tittade jag på det här klippet. 


Nu har ni viss inblick i mitt/fabrikens liv. Roligare än så blir det inte. Vilket ändå är ganska roligt. 


------------------------------------------------------------


Igår hade vi familjedag. Familjedagen härrörde i sin tur ur en spontan familjekväll, kvällen innan. Inte så ofta vi sitter uppe sent runt köksbordet och tjabbar, bara fabriksledningen, men det hände alltså. Familjedagen gick hursomhelst ut på att jag skulle köpa strumpor. Låter det tunt? Ja. Det var tunt. Så tunt att det hela urartade och vi hamnade på systemet. 


Om jag köpte några strumpor? Jo jo.. visst. De är jättefina.

 
 
Ingen bild

Elvis

7 november 2008 00:58

märklig stämning på detta inlägg. nästan lite kusligt tycker jag. vet inte vad det är.

den här gången fick jag skriva in 'uran' som kod för att kommentera.

god natt fabrikanter.

 
Ingen bild

Anna

7 november 2008 01:05

det var inte meningen.. men tja.. jag kanske ska ge mig på att skriva en deckare rent av.

godnatt elvis!

 
Ingen bild

Staffan

7 november 2008 13:25

hehe, jag tycker det var kul... "det hela urartade och vi gick till systemet" =) mycket kul

man kan väl gå som familje till systemet? eller, det blir kanske luddigt med rollerna då?! oklart.

 
Ingen bild

Anna

7 november 2008 17:10

Haha! Katten är ju JÄTTErolig... (ja det var jag som skrev inlägget... låt mig va)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mao - 7 juni 2010 11:14

Tjena. Härmed är fabriksbloggen vid liv igen. Oklart för hur länge. Jag hade en tanke om att skriva i den igen under min resa i Uganda. Även Micke/Anna kanske tar upp någon tråd igen..   Vi ses!   /Olle, sista timmarna i Örebro. ...

Av Mao - 19 juni 2009 11:41

Olle, du ska snart åka neråt Europa för att se ditt stora hjälte-favorit-band: Dave Matthews Band. Hur känns det nu när det är knappt 2 veckor kvar? *Gäsp* Tror inte jag försöker tänka så mycket på det nu.    Varför försöker du att inte tänka på det?...

Av Mao - 10 juni 2009 20:48

Vilka hjältar alltså, helt galet. Jag är stolt och rörd på samma gång. ...

Av Mao - 10 juni 2009 14:27

NU ÄR DAGEN KOMMEN!   Olle och Micke har med anledning av min 30-årsdag samt mitt gedigna intresse för ridsport gett mig i present att pröva lyckan på hästryggen.   Minst en rapport, kanske även bilder, kommer att läggas ut här på bloggen med anledn...

Av Mao - 21 april 2009 21:36

  HALLÅ! Jag gör comeback på bloggen efter så lång tid att om man bara känt  mig via detta forum skulle man väl för länge sen trott att jag trillat av pinn... Men icke; jag är live and kicking, och har bara haft bättre/sämre saker för mig, alternati...

Presentation

Omröstning

Var är Olle och Micke?
 De har bättre saker för sig.
 De har sämre saker för sig.
 Oklart. Hallå!?
 Spelar jazz.
 Spelar Donkey Kong.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards