Direktlänk till inlägg 15 maj 2008

Bishops på Annas bemärkelsedag!

Av Mao - 15 maj 2008 02:00


Anna aka Jerry aka Benny aka Birdie fyllde år. Detta sköna faktum omgärdades av att vi först åt gott (på Charisma, men kan nån i hela världen stava rätt till deras stavning på stället?); sedan drack gott, eller om möjligt ännu godare.

Så här såg det följaktligen ut på stället där vi drack oss otörstiga. Trevligt som bara den, tack för det!

ps. Notera gärna Olles dilbert-slips. Jag tror att det var Lo som knäckte den, skarpt!

 
 
Ingen bild

micke

15 maj 2008 02:20

Inte att Lo verkligen knäckte själva slipsen alltså, utan att hon kom på att Olles slips var väldigt lik en spils som Dilbert skulle kunna ha på sig. Och det har ju en klart humoristisk poäng... "Bäst klädd på fabriken", yea right, my bony ass! =)

 
Ingen bild

Anna

15 maj 2008 07:21

hahaha... det är så fantastiskt klockrent.

 
Ingen bild

Staffan

16 maj 2008 03:44

kooomigen!!! äre nån form av sammangadring?! (existerar ordet och är det i så fall rättstavat?)

fast å andra sidan, se nedan. Vem röstar man helst på, hon med "jeans och linne" eller han med "randig kalling och linne"? Svaret är självklart.

(ja, jag tillåter att detta meddelande raderas med omedelbar verkan (värkan))

 
Ingen bild

Anna

16 maj 2008 07:28

här ska inte raderas nåt.

ja, tydligen är det killen med randiga kallingar, linne och dilbertslips som tar hem den här omröstningen.

"Hur kunde det ske?"

 
Ingen bild

Staffan

16 maj 2008 17:59

Jag har en tendens att undvika ämnen osv. Alltså, jag önskar verkligen jag varit på plats. Det ser grymt mysigt ut! Och många goda vänner!

 
Ingen bild

Anna

16 maj 2008 21:51

för att haka på Björks tema om uppenbarelser/religiös övertygelse: man vill ju typ gå med i Elvis-sekten, med tanke på bilden på Aron. nån slags "guds hand"?

(Elvis = Aron)

 
Ingen bild

Staffan

17 maj 2008 16:17

menar du typ att det är en lampa ovanför hans huvud så det ser ut som han får en idé?! Eller att du (???) är suddig i bakgrunden?

På tal om lampor och ljus... jag vill gå med i fabriken-sekten! Ni posar ju alla tre med ett starkt sken (av solen troligen, men kanske också en ängel) i bakgrunden så det ser ut som nåt typ "divine". Dessutom finns det två (nästan precis) likadana bilder på er.

vart sätter man in pengar för att gå med i fabrikensekten? (alla sekter vill mjölka folk på pengar)

 
Ingen bild

Anna

18 maj 2008 18:15

haha.. rolig spegelbild..

=S

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mao - 7 juni 2010 11:14

Tjena. Härmed är fabriksbloggen vid liv igen. Oklart för hur länge. Jag hade en tanke om att skriva i den igen under min resa i Uganda. Även Micke/Anna kanske tar upp någon tråd igen..   Vi ses!   /Olle, sista timmarna i Örebro. ...

Av Mao - 19 juni 2009 11:41

Olle, du ska snart åka neråt Europa för att se ditt stora hjälte-favorit-band: Dave Matthews Band. Hur känns det nu när det är knappt 2 veckor kvar? *Gäsp* Tror inte jag försöker tänka så mycket på det nu.    Varför försöker du att inte tänka på det?...

Av Mao - 10 juni 2009 20:48

Vilka hjältar alltså, helt galet. Jag är stolt och rörd på samma gång. ...

Av Mao - 10 juni 2009 14:27

NU ÄR DAGEN KOMMEN!   Olle och Micke har med anledning av min 30-årsdag samt mitt gedigna intresse för ridsport gett mig i present att pröva lyckan på hästryggen.   Minst en rapport, kanske även bilder, kommer att läggas ut här på bloggen med anledn...

Av Mao - 21 april 2009 21:36

  HALLÅ! Jag gör comeback på bloggen efter så lång tid att om man bara känt  mig via detta forum skulle man väl för länge sen trott att jag trillat av pinn... Men icke; jag är live and kicking, och har bara haft bättre/sämre saker för mig, alternati...

Presentation

Omröstning

Var är Olle och Micke?
 De har bättre saker för sig.
 De har sämre saker för sig.
 Oklart. Hallå!?
 Spelar jazz.
 Spelar Donkey Kong.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards